Fiat 500L | DESIGN

ÚJ DIZÁJN, EGY MÉG IKONIKUSABB KINÉZETÉRT


az 500 család összes megkülönböztető funkciójával ötvözve.

A Fiat 500L projekt

A Fiat 500L a Fiat B-szegmensű új platformájra épül. Innovatív koncepciójának köszönhetően széles és sokoldalú ügyfélkört céloz meg. Az 500L modell ezen felül a belső tér kényelmének és kihasználásának területén új mércét állít fel.

Végsebesség

0

km/h

Csomagtér

0

liter

Fogyasztás

0

l/100km

CO2

0

g/km

Felszereltségi Szintek

Urban
  • 5” Uconnect rádió
  • Manuális légkondicionáló
  • Színes TFT kijelző
  • Tempomat
  • Oldallégzsákok
  • PVC kormánykerék
  • Műszerfalbetét a karosszéria színében
  • 16”-os acél keréktárcsa
  • LED nappali menetfény
  • Fekete külső tükör borítás
  • Manuálisan állítható külső tükör
120Th Anniversary

• Szürke mintás szövet-eco bőr ülések rézszínű szegéssel és 500 logóval
• Előrehajtható üléspárna
• 3.hátsó fejtámla
• Bőrborítású kormánykerék
• Eső-és sötétedésérzékelő
• Hátsó tolatóradar
• 7” Uconnect rádió telefontükrözéssel
• Egyedi kulcsborítás
• 16” alufelni
• Ködlámpa
• “120th” logó
• Színrefújt elektromos tükrök (kivéve bicolor fényezés)
• Króm pecsét a hűtőrácson
• Myron elemek
City Cross
• 7” Uconnect rádió telefontükrözéssel
• Manuális légkondicionáló
• Színes TFT kijelző
• Tempomat
• Állítható magasságú vezetőülés
• Oldallégzsákok
• PVC kormánykerék
• Fekete vagy fehér műszerfalbetét
• 16”-os könnyűfém keréktárcsa
• Cross külső
• Fekete külső tükörborítás
•Elektromosan állítható külső tükör
Cross
• 7” Uconnect rádió, telefontükrözés
• Manuális légkondicionáló
• Színes TFT kijelző
• Tempomat
• Állítható magasságú első ülések
• Oldallégzsákok
• Elektromos hátsó ablakemelő
• Áthelyezhető csomagtérpadló
• 3. hátsó fejtámla
• Bőr kormánykerék
• Színrefújt műszerfalbetét
• 17”-os bi-color könnyűfém keréktárcsa
• Ködlámpa
• Cross külső
• Fekete díszcsík oldalt és hátsó betét
• Színre fújt külső tükörborítás

BELSŐ TÉR

KÉNYELEM


Az 500L az egyedülálló külső méretek, a nagy belső tér, a kiváló funkcionalitás és a tökéletes kényelem nemes ötvözete.

MOTOROK

MULTIJET II


Az 500L az innovatív MultiJet II technológiát a Dualogic™ 5 sebességes robotizált váltó hatékonyságával ötvözi a lehető legkényelmesebb vezetés, valamint még alacsonyabb kibocsátás és üzemanyag fogyasztás érdekében.
Fire 95 LE 16V 1.4 benzin

A nagyhatékonyságú Euro 6 motor zökkenőmentes teljesítmény leadást biztosít elsőrangú üzemanyag takarékossággal párosítva.
95 LE 16V 1.3 MultiJet II dízel

Az 500L MultiJet II technológiával van felszerelve: az innovatív injektorok akár 8 befecskendezésre képesek ciklusonként, ezáltal optimalizálják az égést; a legújabb generációs technológiák, például a befecskendezési mennyiség szabályozás (IRS) javítják az égési folyamatot és csökkentik a zajszintet.
95 LE 16V 1.3 DualogicTM Multijet II dízel

Az 500L az innovatív MultiJet II technológiát a Dualogic™ 5 sebességes robotizált váltó hatékonyságával ötvözi a lehető legkényelmesebb vezetés, valamint még alacsonyabb kibocsátás és üzemanyag fogyasztás érdekében.
120 LE 16V 1.6 Multijet II dízel

Nagyszerű teljesítmény a 120 LE-s 1.6 MultiJet II dízeltől. A motor kompakt, változó geometriájú turbofeltöltője még nagyobb nyomatékot biztosít az alacsonyabb fordulatszám tartományban is (320 Nm @ 1750/perc).
80 LE Twinair Turbo Natural Power CNG

Az innovatív 0.9 TwinAir Turbo bi-fuel CNG motor a földgáz, mint üzemanyag környezeti előnyeit kombinálja a TwinAir Turbo technológia teljesítményével és vezetési élményével.
120 LE 1.4 T-Jet motor

Visszafogott üzemanyag fogyasztás élettel teli teljesítménnyel, erős és költséghatékony motor.

TECHNOLÓGIA

SIRI EYES


Az új 500L-lel a technológia a szó szoros értelmében kéznél van. A kiemelkedő design mellett az új kormánykerék beépített kezelőszervei gondoskodnak a kényelemről, mivel a rádió és a műszerfal összes fő funkcióját az ujjai legkisebb mozdulataival vezérelheti. Ingyenes hozzáférés a Siri Eyes-hoz.

RÉSZLETEK

A DESIGN TÖRTÉNETE


A Fiat története több mint egy évszázadra nyúlik vissza.

Kezdve Dante Giacosa, az eredeti 500 tervezőjétől Robert Giolito – az új 500 megalkotójának – a Fiat jelenlegi főtervezőjéig, folyamatosan érzékelhető a törekvés a technikailag fejlett és stílusát tekintve egyedi gépkocsik tervezésére csakúgy, mint a világhírű olasz design sikere mögött álló kreativitás tiszeletére is.

Kizárólag e szemléletnek köszönhetően születhettek meg az olyan gépkocsik, mint a Fiat 600 Multipla (1956), Fiat 500 (1967), Fiat 127 (1972), Fiat Panda (1980), Fiat Uno (1983) vagy az új Multipla (1998).

Saját kategóriájukban az első gépjárművek, amelyek a Fiat márka történetében valódi mérföldkőnek számítottak. Közülük az első, az 1956-os Multipla 600 modell az 500L projektben is fontos szerepet játszott, mivel a belső tér sokoldalúságának és optimális kihasználásának egyfajta prototípusát jelentette.

GALÉRIA

VIDEÓ