Alfa Romeo Giulia QV | DESIGN

QUADRIFOGLIO


A civilizáció kezdetétől fogva a tervezők mindig a természethez és az emberi anatómiához fordultak inspirációt keresve. A világ legünnepeltebb építészeti alkotásai mindig megtalálták a szükséges összhangot az emberi igények és a műszaki elvárások között.

A Giulia Quadrifoglio ennek a szemléletnek a tökéletes megtestesülése.

Teljesítmény

0

LE

Nyomaték

0

Nm

Gyorsulás

0

Mp

Végsebesség

0

Km/h

BELSŐ TÉR

A VEZETŐ
AZ UNIVERZUM
KÖZPONTJÁBAN


A világ legünnepeltebb tervezői mindig megtalálják a megfelelő egyensúlyt az ember, a természet, valamint a strukturális követelmények között. Az új Giulia Quadrifoglio ennek a fejlett designfilozófiának a szülötte. Mindig a vezető van a középpontban, körülvéve egy, a külsőhöz hasonló felfogásban tervezett belső térrel:

  • minimalista, igényes anyagokkal burkolt (pl. szénszálas anyagok és bőr),

  • és technológiailag a harmonikus ember/gép kapcsolatot tartja szem előtt.

MOTOROK

A SZÍV
EGY IZOM


Az új Giulia Quadrifoglio szíve egy 90°-os hengerszögű, 2.9 literes, V6-os, twin-turbo benzinmotor.

Csúcsteljesítménye 510 LE és a 2.500-5.000 fordulatszámtartományban folyamatosan 600 Nm nyomatékot ad le.

Ez a vadonatúj erőforrás a Ferrari™ közreműködésével készült, hihetelenül erős, ugyanakkor könnyű is, hisz teljes mértékben alumínium.

TECHNOLÓGIA

EMBER / GÉP


Az új Giulia Quadrifoglio lemezei alatt található technikai megoldások mind az egyedülálló menetteljesítmények és a vezetési élmény szolgálatában állnak. Az ember/gép kapcsolat áll minden olyan innováció középpontjában, melynek célja egy olyan autó megalkotása, mely a sofőr testének, gondolatainak és szívének kiterjesztéseként fogható fel.

RÉSZLETEK

UGO SIVOCCI


A SZERENCSÉS KIVÁLASZTOTT

Babonának indult, de valami mágikus lett belőle:
pályacsúcsok és győzelmek melyeket az Alfa Romeo és pilótái szereztek meg.

Amikor 1923-ban Ugo Sivocci megnyerte a Targa Florio-t, a négylevelű lóhere (Quadrifoglio) az autóján előbb haladt át a célvonalon, mint ő.

Azóta a négylevelű lóhere kísérte végig az Alfa Romeo-t a legnagyszerűbb győzelmein:

az 1925-ös világbajnokságtól kezdve az 1950-es és 1951-es Forma-1 győzelemig az ‘Alfetta’ 158 és 159 modellekkel. A négylevelű lóhere azon szerencsések kiváltsága, akik olyan autóban ülhetnek ahol a technológia és menetteljesítmények élveznek elsőbbséget, ahogy ez az Alfa Romeo-ra mindig is jellemző volt.

VIDEÓ

GALÉRIA

VIDEÓ - NÜRBURGRING