Alfa Romeo 4C Spider | DESIGN

LEGYEN
NYITOTT
ÚJ
ÉLMÉNYEKRE


Amikor először látja meg a 4C Spidert, azt fogja gondolni hogy a határ csak a csillagos ég lehet. A stílus és menetteljesítmény mesteri elegye, mely a legtisztább Alfa Romeo életérzésből született.

Egy projekt, mely a sportautók szerelmeseinek álmát váltja valóra. Egy, mind a design, mind a technológia szempontjából kivételes autó, melyet azért alkottunk meg, hogy az utakon és a versenypályákon is lenyűgözze Önt. Végre minden autórajongó álma beteljesedhet.

Teljesítmény

0

LE

Nyomaték

0

Nm

Gyorsulás

0

Mp

Végsebesség

0

Km/h

BELSŐ TÉR

VERSENYBELSŐ


Ahogy a külső, úgy a belső kialakításnak is jól körülhatárolható funkciója van, mely az Alfa Romeo versenyszellemét idézi meg.

Rögtön itt a karbonból készült, egy darabból álló utascella. Az ülések kompozit anyagból készült vázára ultrakönnyű párnázatot húztak.

A kormánykerék alsó része vágott stílusú és minden kezelőszerv a vezető felé fordul. Az alumíniumból készült pedálok és küszöblécek foglalják keretbe az igazi sportautós karaktert.

MOTOROK

ALFA ROMEO
ÉLMÉNY A
KÖBÖN


A 4C Spider 1.750 cm3-es turbó benzinmotorja a ma elérhető legmagasabb műszaki színvonalat testesíti meg.
 
Ezen felül az Alfa Romeo mérnökei még agresszívabbá, ugyanakkor hatékonyabbá is tették. Ezen beavatkozásoknak köszönhetően sikerült a minden eddigit túlszárnyaló, sportkocsikkal összemérhető menetteljesítményeket kihozni a 4C-ből. Mindez az Alfa Romeo életérzés legmagasabb szintű megtapasztalásáért: vezesse hogy elhiggye.

TECHNOLÓGIA

UGRÁSRA KÉSZ


A reaktivitás a sportautók egyik legfőbb ismérve.
 
Az új, száraz duplakuplungos TCT sebességváltó a rajtprogrammal minimalizálja a váltási időket és maximalizálja az elérhető gyorsulást. A D.N.A. üzemmódválasztót Race programba kapcsolva pedig garantált a szórakozás a versenypályákon.

RÉSZLETEK

A KÖNNYEDSÉG
SÚLYA


A szénszál az autóiparban használt legfejlettebb anyag.

Az Alfa Romeo 4C Spider váza, mely mindössze 65 kg-ot nyom, egy darabból készült szénszálas konstrukció.

A motorblokk valamint az első- és hátsó váznyúlványok alumíniumból vannak, a merevséget alacsony súllyal ötvözik. A karosszériaelemek alacsony sűrűségű SMC kompozitból készültek, mely a csekély súlyt (20%-kal könnyebb az acélnál) az alumíniumét felülmúló és az acéléval egyenértékű szerkezeti stabilitással kombinálja.

GALÉRIA

VIDEÓ